Winkelwagen: 0


22,99
21,09
Guestology 2.0

Guestology 2.0

Vincent Vermeulen, oprichter en directeur van School for Butlers & Hospitality, is binnen zijn familie de vierde generatie die zijn sporen verdiende in de hospitality- sector. Na zijn carrière als butler, die hem een wereldwijd netwerk van onder andere sterrenrestaurants en internationale luxemerken opleverde, richtte hij School for Butlers op in Brugge. Het duurde echter niet lang of bedrijven vroegen zijn hulp bij het verbeteren of zelfs invoeren van de hospitalitymindset. Dat resulteerde ook in het boek Wat kunnen we leren van butlers. Guestology 2.0 gaat nog enkele stappen verder en omvat een methodologie die dankzij een uitgestippeld traject van zes stappen het customer experience-DNA van elk bedrijf tot leven brengt. Het traject, waarbij de imput van alle stakeholders (management, klanten en team) cruciaal is, beoogt als resultaat de implementering van een concrete customer journey zoals die zou moeten zijn: 100% op maat van het bedrijf. Guestology 2.0 is er voor elk bedrijf, ongeacht de sector.
21,09

Guestology 2.0

EAN-code:
9789463934091

Aantal pagina's:
224

Bindwijze:
Paperback / softback

AVI:
03

Levertijd:
Binnen 2 werkdagen in huis!



In winkelwagen
Anderen bekeken ook:
Driving Innovation from Within
Krippendorff, Kaihan - A Guide for Internal Entrepreneurs
39,95
In winkelwagen
The Mother of the Wesleys [susanna Wesley] a Biography
Kirk, John -
35,50
In winkelwagen
Silver in Georgian Dublin
FitzGerald, Alison - Making, Selling, Consuming
52,95
In winkelwagen
Stakeholder Engagement: Clinical Research Cases
Ed Freeman - Clinical Research Cases
128,17
In winkelwagen
The Substantive Law of the EU
Barnard, Catherine (Professor of European Union Law and Labour Law and Senior Tutor, Professor of European Union Law and Labour Law and Senior Tutor, - ...
60,95
In winkelwagen